سوات میں منعقد ہونے والے پہلے قومی قومی ارڈینو ایکسپو کے پہلے روز طلباء نے فنکشنل ماڈل کی شکل میں اپنی روبوٹکس کی مہارت کی نمائش کی۔

سائنس ، ٹکنالوجی ، انجینئرنگ اور ریاضی (STEM) اور روبوٹکس کے ساتھ نوجوان طلباء کو تعارف کروانے کے عنوان سے تین روزہ ایونٹ کا انعقاد ، جس کا مقصد ایس کوول 21 ، پاکستان نے ریسرچ اینڈ ڈویلپمنٹ ہال مینگورہ میں کیا۔

“ارڈینو ایک کھلا وسیلہ الیکٹرانک پلیٹ فارم ہے جو صارفین کو انٹرایکٹو الیکٹرانک اشیاء بنانے کے قابل بناتا ہے۔ اس ایکسپو کا بنیادی مقصد نوجوان طلبا میں ٹکنالوجی کے استعمال کے بارے میں شعور اجاگر کرنا ہے کیونکہ یہ ٹکنالوجی اور روبوٹکس کا دور ہے ، ”فضل ہادی ، جو ایک آرگنائزر ہیں ، نے مزید کہا کہ ترقی یافتہ دنیا پہلے ہی اپنے تعلیمی اداروں میں STEM اور روبوٹکس کو اپنا چکی ہے۔ .

STEM کوچ ، زینب بہادر نے کہا کہ طلباء کے لئے STEM اور روبوٹکس ضروری ہیں اور انہیں ملک میں موجودہ تعلیمی نصاب میں شامل کیا جانا چاہئے۔ انہوں نے کہا ، “اگر ہم ترقی یافتہ ممالک میں شامل ہونا چاہتے ہیں تو ہمیں روایتی تعلیم سے اپنی توجہ STEM اور روبوٹکس کی طرف لینا ہوگی۔”

ارڈوینو ٹکنالوجی کی بنیاد پر ، زیادہ تر طلباء نے اپنے ماڈل تیار کیے تاکہ کوویڈ ۔19 کے پھیلاؤ کو روکنے میں مدد ملے۔ “ہم نے پانی کا خودکار نل تیار کیا ہے جو نہ صرف ہمیں پانی کے ضیاع سے بچائے گا بلکہ کوویڈ ۔19 کو پھیلنے سے روکنے میں بھی مددگار ہوگا۔

جب آپ اپنے ہاتھ نلکے کے نیچے رکھتے ہیں تو ، پانی خود بخود بہنا شروع ہوجاتا ہے اور جب آپ اپنے ہاتھوں کو ہٹاتے ہیں تو بہنا بند ہوجاتا ہے ، “ماڈل بنانے والے طلباء کے ایک گروپ نے ڈان کو بتایا۔

طلباء کے ایک اور گروپ نے زائرین کو اپنے گیس ڈٹیکٹر کے خود کار منصوبے کے بارے میں آگاہ کیا۔

ان کا کہنا تھا کہ ہر سال گیس کے اخراج سے بہت ساری زندگیاں ضائع ہوئیں۔ انہوں نے کہا ، “ہم نے تیار کیا ہوا آلہ گیسوں کی موجودگی کا پتہ لگانے کے بعد خطرے کی گھنٹی بجانا شروع کردے گا۔”

دو چھوٹی لڑکیوں نے ، جنہوں نے پینے سے پہلے پانی کے معیار کو جانچنے کے لئے ایک ماڈل تیار کیا ، نے کہا: “ہم نے یہ پی ایچ سینسر تیار کیا ہے جو پینے کے پانی کے معیار کو جانچ سکتا ہے۔ اس سے لوگوں کو صاف پانی پینے اور آلودہ پانی سے بچنے میں مدد ملے گی۔

طلباء نے متعدد جدید ماڈلز کی نمائش بھی کی ، جن میں خود کار طریقے سے ڈور اوپننگ ، آٹو ویسٹ بن ، آٹو ڈرپ ایریگیشن سسٹم ، ایمرجنسی گیس رساو کا پتہ لگانے والا ، خودکار آگ بجھانے والا مشین ، خودکار فرش کلینر ، سمارٹ ڈور سیکیورٹی سسٹم ، خودکار سانائٹیسر ، پانی کے معیار کا سینسر ، سمارٹ اسٹکس شامل ہیں۔ اور بلائنڈس ، اینٹی چہرہ پکڑنے والا ، موٹرسائیکل آٹومیشن سسٹم ، سمارٹ پاور آٹومیشن اور بہت سے دوسرے کے لئے سمارٹ شیشے۔